تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

ببینید| فیل ها، فرشته نجات اسب آبی در حمله گله سگ وحشی شدند

۱۰ سگ وحشی شجاع شانس خود را برای شکار اسب های آبی امتحان کردند. گله موفق شد ۲ اسب آبی را از بقیه جدا کند و همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رفت تا اینکه یک فیل برای کمک وارد عمل شد!

ببینید| فیل ها، فرشته نجات اسب آبی در حمله گله سگ وحشی شدند

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: این صحنه باورنکردنی دقیقا در مقابل اندبیوند از کمپ ایکسرانا در دلتای اوکاوانگو اتفاق افتاد. راهنمای تور موسی لبیتلا از این صحنه اکشن فیلمبرداری کرد و آن را با مشاهداتش به اشتراک گذاشت.

اسب‌های آبی وقتی در خشکی هستند با شکارچیان بزرگی مانند شیر مواجه می‌شوند، اما شکار آن‌ها توسط سگ‌های وحشی بسیار جاه‌طلبانه بود! گله سگ وحشی تعدادی اسب آبی را در یک چاله آب در حال خشک شدن پیدا کرد. تعقیب و گریز آغاز شد! سگ‌های وحشی آرایش شکار گرفتند که باعث وحشت همه اسب‌های آبی شد. اسب آبی تقریباً ۸۷ برابر بزرگتر از یک سگ وحشی است (به طور متوسط)، اما به نظر می‌رسید که گله آن‌ها از تعداد سگ‌های وحشی واقعا ترسیده است.

سگ‌های وحشی در نهایت موفق شدند یکی از اسب‌های آبی را از خانواده‌اش جدا کنند. این دقیقاً همان چیزی بود که آن‌ها می‌خواستند. آن‌ها به سرعت دور اسب آبی چرخیدند و شروع به گازگرفتن به آن کردند. سگ‌ها سعی کردند قسمت‌های نرم‌تر بدن اسب آبی را هدف قرار دهند. اسب‌های آبی پوست واقعاً سختی دارند که در برخی قسمت‌ها می‌تواند تا ۵ سانتی‌متر ضخامت داشته باشد و صدمات زیادی را برای سگ‌های وحشی به یک بالغ سالم تقریباً غیرممکن می‌کند. اما این مانع از تلاش آن‌ها نشد!

در همین هنگام ناگهان گله‌ای از فیل‌ها برای نوشیدن آب آمدند. فیل‌ها زمانی که آب کمیاب باشد  کمی بدخلق می‌شوند و اعصاب شکارچیان دیگر را ندارند. در همین صحنه هم فیل‌ها به تعقیب سگ‌های وحشی  پرداختند و آن‌ها مجبورشدند برای نجات جان خود فرار کنند. در پایان، سگ‌های وحشی به داخل بوته فرار کردند و یک بار دیگر آرامش در چاله آب حکفرما شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات شما
پیشخوان